تنـهـــایـی
قالب وبلاگ

تنـهـــایـی
 

خدایا اومدم اینجا یه کم باهات حرف بزنم چیزی نگو فقط گوش کن.

خدایا تو گفتی که از حق الناس نمی گذری خدایا تو خودت با مشکلاتی که به من دادی

حق منو تو این دنیا ضایع کردی. سوالم ازت اینه با خودت چیکار میکنی ؟ تویی که من یه بنده ء

بی گناه بودم یک باره کوه مشکلاتو ریختی رو سرم. حقمو ضایع کردی به چه قیمتی

چه توجیحی واسه زندگی خراب شده ء من داری چه دلیلی واسه عمر تلف شده ء من داری ؟؟؟

میخوام بدونم به چه قیمتی زندگیمو خراب کردی حق منو ضایع کردی

چطور میخوای خودت جواب حق الناس و بدی



نظرات شما عزیزان:

nameless
ساعت21:45---24 مهر 1391
آیا كلبه شماهم در حال سوختن است؟

تنها بازمانده يك كشتی شكسته توسط جريان آب به يك جزيره دورافتاده برده شد، با بيقراری به درگاه خداوند دعا می‌كرد تا او را نجات بخشد، ساعتها به اقيانوس چشم می‌دوخت، تا شايد نشانی از كمك بيابد اما هيچ چيز به چشم نمی‌آمد. سرآخر نااميد شد و تصميم گرفت كه كلبه ای كوچك خارج از كلك بسازد تا از خود و وسايل اندكش بهتر محافظت نمايد، روزی پس از آنكه از جستجوی غذا بازگشت، خانه كوچكش را در آتش يافت، دود به آسمان رفته بود،اندوهگين فرياد زد: «خدايا چگونه توانستی با من چنين كنی؟» صبح روز بعد او با صدای يك كشتی كه به جزيره نزديك می‌شد از خواب برخاست، آن می‌آمد تا او را نجات دهد. مرد از نجات دهندگانش پرسيد: «چطور متوجه شديد كه من اينجا هستم؟» آنها در جواب گفتند: «ما علامت دودی را که فرستادی، ديديم!» آسان می‌توان دلسرد شد هنگامی كه بنظر می‌رسد كارها به خوبی پيش نمی‌روند، اما نبايد اميدمان را از دست دهيم زيرا خدا در كار زندگی ماست، حتی در ميان درد و رنج. دفعه آينده كه كلبه شما در حال سوختن است به ياد آورید كه آن شايد علامتی باشد برای فراخواندن رحمت خداوند. برای تمام چيزهای منفی كه ما بخود می‌گوييم، خداوند پاسخ مثبتي دارد، تو گفتی «آن غير ممكن است»، خداوند پاسخ داد «همه چيز ممكن است»، تو گفتی «هيچ كس واقعاً مرا دوست ندارد»، خداوند پاسخ داد «من تو را دوست دارم»، تو گفتی «من بسيار خسته هستم»، خداوند پاسخ داد «من به تو آرامش خواهم داد»، تو گفتی «من توان ادامه دادن ندارم»، خداوند پاسخ داد «رحمت من كافی است»، تو گفتی «من نمی‌توانم مشكلات را حل كنم»، خداوند پاسخ داد «من گامهای تو را هدايت خواهم كرد»، تو گفتی «من نمی‌توانم آن را انجام دهم»، خداوند پاسخ داد «تو هر كاری را با من می‌توانی به انجام برسانی»، تو گفتی «آن ارزشش را ندارد»، خداوند پاسخ داد «آن ارزش پيدا خواهد كرد»، تو گفتی «من نمی‌توانم خود را ببخشم»، خداوند پاسخ داد «من تو را ‌بخشیده ام»، تو گفتی «من می‌ترسم»، خداوند پاسخ داد «من روحی ترسو به تو نداده ام»، تو گفتی «من هميشه نگران و نااميدم»، خداوند پاسخ داد «تمام نگرانی هايت را به دوش من بگذار»، تو گفتی «من به اندازه كافی ايمان ندارم»، خداوند پاسخ داد «من به همه به يك اندازه ايمان داده ام»، تو گفتی «من به اندازه كافی باهوش نيستم»، خداوند پاسخ داد «من به تو عقل داده ام»، تو گفتی «من احساس تنهايی می‌كنم»، خداوند پاسخ داد «من هرگز تو را ترك نخواهم كرد»، اين پيام را به ديگران نيز بگوييد، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون احساس می‌كند كه كلبه اش در حال سوختن است


Aliii
ساعت17:19---9 مهر 1391
پر پرواز ندارم اما دلی دارم و حسرت دُرناها.....خوشا پرکشيدن، خوشا رهايی
سلام
آپم
سر بزنيد


نیلو
ساعت11:34---25 شهريور 1391
سلام عزیزم ازاینکه برام نظر گذاشتی ممنونم. منم خواستم یه نظر واسه این مطلبت بذارم نمی خوام نصیحت کنم ولی منم با نظر SAHA موافقم که مشکلاتو خودمون برای خودمون به وجود می آریم که البته بعضی هاش شامل تقدیر ما آدما میشه که باید به عنوان یه امتحان بپذیریم و به خودمون ثابت کنیم برای رسیدن به قله موفقیت میتونیم این امتحان رو پشت سر بگذاریم همونطور که واسه مهندس و یا دکتر شدن این همه سال درس می خونیم و امتحان پس میدیم و مهم نتیجه ای است که می گیریم. قربون تو دوست خوبم

SAHA
ساعت4:44---23 شهريور 1391
ببخشید ک راحت میگم دوست من.اما به نظرمن تمامی مشکلات زندگیمون بخاطر رفتارهامونه یاشایدم وظیه الهی رو بجانمیاریم.چون خدا با من و تو یا همه که دشمنی نداره,که بخواد زندگی یکیو خوب کنه اون یکیو بد....این مشکلات بخاطر رفتار و کردار خودمونه....بازم ببخشید.ولی وب قشنگی داری خوشم اومد.یسری هم به وب من بزن اگه جاستین بیبر و سلنا گومز رو میشناسی.ممنون

SAHA
ساعت4:43---23 شهريور 1391
ببخشید ک راحت میگم دوست من.اما به نظرمن تمامی مشکلات زندگیمون بخاطر رفتارهامونه یاشایدم وظیه الهی رو بجانمیاریم.چون خدا با من و تو یا همه که دشمنی نداره,که بخواد زندگی یکیو خوب کنه اون یکیو بد....این مشکلات بخاطر رفتار و کردار خودمونه....بازم ببخشید.ولی وب قشنگی داری خوشم اومد.یسری هم به وب من بزن اگه جاستین بیبر و سلنا گومز رو میشناسی.ممنون

SAHA
ساعت4:42---23 شهريور 1391
ببخشید ک راحت میگم دوست من.اما به نظرمن تمامی مشکلات زندگیمون بخاطر رفتارهامونه یاشایدم وظیه الهی رو بجانمیاریم.چون خدا با من و تو یا همه که دشمنی نداره,که بخواد زندگی یکیو خوب کنه اون یکیو بد....این مشکلات بخاطر رفتار و کردار خودمونه....بازم ببخشید.ولی وب قشنگی داری خوشم اومد.یسری هم به وب من بزن اگه جاستین بیبر و سلنا گومز رو میشناسی.ممنون

زشت
ساعت12:01---22 شهريور 1391
سلام .خوبی هنوز که آپ نکردی چه روزایی آپ میکنی؟ببخشید نیلی جون من چند روزی آپ نمیکنم فعلا بای.

LoVe
ساعت14:37---19 شهريور 1391
وای چه دل پُری داری!
بیا منو بزن راحتشی عزیز
وبت خوب بود ممنون بهم سرزدی


reza
ساعت10:17---19 شهريور 1391
سلام وب قشنگی داری

اگه با تبادل لینک موافق بودی ابتدا منو لینک کن و بعد توو سایتم سمت چپ رو قسمت ارسال لینک کلیک کن و لینک خودت رو ثبت کن


حسن سلمانی
ساعت8:49---19 شهريور 1391
سلام.ادب حکم می کنه جواب سلامت رو بدم. به وبلاگت سر زدم. فضای عاطفی و هنری جالبی داره.خیلی هم با ادبی و این خیلی خوبه. برات آرزوی پیروزی دارم. باز هم به من سر بزن.

A R Y A N
ساعت8:45---19 شهريور 1391
سلام مرسی که اومدی بهم سر زدی وبت قشنگه موفق باشی

azadeh
ساعت18:28---18 شهريور 1391
سلام عزیزم وب قشنگی داری

سعید
ساعت16:52---18 شهريور 1391
سلام نیلوفر جان
عزیزم منم لینکت کردم
من هر روز بهت سر میزنم پس مطالبتو تند تند به روز کن.
به منم زیاد سر بزن
نظر هم زیاد بده
ولی بهت بگم باید فقط تعریف کنی هااااااااا


saeed
ساعت15:36---18 شهريور 1391
سلام .وقت بخير من و تعدادي از افراد تصميم گرفتيم يك وب گروهي درست كنيم.خوشحال ميشوم شما هم عضوي از ما شي.
فعلا دوتا پسريم و سه نفر دختر.
جوابشو تو نظرات خصوصي وبم بده.
راستي لينكت كردم.


sara
ساعت10:26---18 شهريور 1391
salam azizam
mamnoon az linket


سعید
ساعت19:53---17 شهريور 1391
بیا عزیزم اینم سر
میگم اگه دوست داشتی منم لینک کن


رفیق نیمه راه...
ساعت17:32---17 شهريور 1391

salam webet kheili ghashange az webe manam bazdid kon age doos dashti linkam kon
mc


ERMIA
ساعت15:05---17 شهريور 1391
سلام وبلاگت عالیه مطلباتم خمشل بودن خوشحال میشم به وبه من یه سری بزنی

fereshte
ساعت17:51---16 شهريور 1391
vebet binahaiat ghashange

علی
ساعت12:25---6 شهريور 1391
چه قدر فاصله اینجاست بین آدمها







چه قدر عاطفه تنهاست بین آدمها







کسی به حال شقایق دلش نمی سوزد







و او هنوز شکوفاست بین آدمها







کسی به نیت دل ها دعا نمی خواند







غروب زمزمه پیداست بین آدمها







چه می شود همه از جنس آسمان باشیم







طلوع عشق چه زیباست بین آدمها







تمام پنجره ها بی قرار بارانند







چه قدر خشکی و صحراست بین آدمها







به خاطر تو سرودم چرا که تنها تو







دلت به وسعت دریاست بین آدمها





arrio
ساعت21:45---2 شهريور 1391
سلام
وبلاگ داشتن خیلی خوبه
اما واسه شروع گوگل+ بهترین جاست
خیلی چیزا یاد میگیری
فیلتر هم نیست
شک ندارم بزودی از فیسبوک جلو میزنه
منتظرت هستم


علی
ساعت12:55---1 شهريور 1391
شاید از مد افتاده باشد

شاید دیگر اندازه ام نباشد

اما همچنان عطر خاطره میدهد پیراهنی که روی شانه هایش اشک ریخته ای..


علی
ساعت12:54---1 شهريور 1391
شاید از مد افتاده باشد

شاید دیگر اندازه ام نباشد

اما همچنان عطر خاطره میدهد پیراهنی که روی شانه هایش اشک ریخته ای..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ] [ 23:32 ] [ نیلـوفــــــر ] [ ]

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند در سختیها باید زیباترینها را بیافرینند.. روزگارتان نیلوفری
نويسندگان
لینک دوستان

امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 35113
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 425
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->