تنـهـــایـی
قالب وبلاگ

تنـهـــایـی
 

بار آخر من ورق را با دلم بُر می زنم. بار دیگر حکم کن

اما نه بی دل ، با دلت دل حکم کن (حکم:دل)

هر که دل دارد بیندازد وسط تا که دلهایمان را رو کنیم

دل که روی دل بیفتد عشق حاکم می شود، پس به حکم عشق بازی میکنیم

این دل من... رو بُکن حالا دلت را.. دل نداری بُر بزن اندیشه ات را..

حکم لازم... دل گرفتن ، دل سپردن.. هــر دو لازم

 



نظرات شما عزیزان:

مهناز
ساعت4:28---20 مهر 1391
سلام عزیزم بازم مثل همیشه عالی هستی

محدثه
ساعت18:40---19 مهر 1391
خیلی قشنگه نیلوفرجووووون

ati
ساعت23:41---18 مهر 1391
سلام عزیییییزم مث همیشه همه چی عالیه مرسی که اومدی وبم وبهم سرزدی

داداش سعید
ساعت17:03---14 مهر 1391
چیزی نیست آبجی
رسم دنیا داره اجرا میشه
چهار پنج روزه ازش خبر ندارم


داداش سعید
ساعت9:48---14 مهر 1391
آبجی سلام
تو رو خدا کمکم کن
دارم میمیرم


محمد عباس زاده
ساعت21:44---13 مهر 1391
سلام سه تا عكس تو وبلاگم گذاشتم فقط بخاطر تو كه مثل مني در حيون دوستي در ضمن شعراي وبلاگم ازخودمه نظر يادت نره

داداش سعید
ساعت11:42---13 مهر 1391
سلام
جشن تولد داریم
شما هم دعوتین
الان بیای ها!
منتظریم


محمد عباس زاده
ساعت22:21---12 مهر 1391
سلام نيلوفر ممنون كه به من سر زدي واز اينكه به حيوانات علاقه داري خوشحالم،من حيوانات زيادي داشتم از جمله عقاب،باز،قناري،طوطي،مرغ عشق...الان هم دوتا سگ تو باغم دارم خلاصه دنياي حيوانات دنياي بي كلك وبدون توقع وقشنگ است ممنون منو لينگ كردي بازم بيا

دنيا
ساعت21:08---12 مهر 1391
خسته نباشي.
دستـانـت را در مقـابـل مـن گـرفتـی و گفـتـی

گـُل یـا پـوچ؟؟؟

ومـن گفتـم

فقـط دستـان تـــو...


داداش سعید
ساعت10:39---12 مهر 1391
خیلی خیلی قشنگ بود
منو تو فکر برد


sahar
ساعت8:33---12 مهر 1391
سلام نیلوفر جون مرسی که بهم سر زدی مطالبت جالبن موفق باشی بازم بهم سر بزن

Saber
ساعت8:18---12 مهر 1391
سلام من و شما همدردیم وبلاگ زیبایی داری خیلی خوشم اومد من شمارو لینک کردم اگه دوست داشتید شما هم منو لینک کنید ...

دخترچادری
ساعت0:17---12 مهر 1391
سلام نیلوفرجون . ممنون ازاینکه به وبلاگم اومدی و منو خوشحال کردی . وبلاگ قشنگی داری دوست من . موفق باشی . یاعلی
شادباشی مهربون
_________@@@@@@@@__________@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@_________@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@_______@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@_______@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@


Nasibeh
ساعت22:42---11 مهر 1391
سلام. ممنون که سر زدی عسیسم. من لینکت کردم امیدوارم تو هم بکنیو بازم سر بزنی

Nasibeh
ساعت22:39---11 مهر 1391
سلام عزیزم ممنون که سرزدی من لینکت کردم تو هم بکن لطفابازم منتظرتم

نیلوفرآبی
ساعت16:17---11 مهر 1391
به به بوی عشق میاد! عزیزم منتظر ایمیلتم

pouya
ساعت15:31---11 مهر 1391
سالام من پویا هستم دیروز به وبلاگم اومده بودین میخواستم واسم داخل وبلاگتون یک مطلبی رو راجب چت روم من اختصاص بدین اگه این کارو واسم می کنید بهم خبر بدین تا ادرس چت روممو بهتون بدم تا شما ادرسو برام داخل وبلاگتون بگذارید درضمن وبلاگ خوبی دارید

بای
پاسخ: سلام دوست عزیز اول باید بگم ممنون که سر زدید و دوم اینکه متاسفانه وبلاگ من حنبه ء شخصی داره و تبلیغات نمی کنم .. شرمنده


i lov u
ساعت11:02---11 مهر 1391
سلام وب قشنگی داری خیلی عالیه

حسن کچل
ساعت22:43---10 مهر 1391
سلام اشیشم وبلاگ قشنگی داشتیی ما که کلی فیض بریدم و شما رو لینک کردیم خوشحال میشیم ما رو هم لینک کنید و به ما هم سر بزنید

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت21:28---10 مهر 1391
یه وقتـــ ـــایی هست کــه جــ ــواب همـ ــه نگرانیـ ــات و دلتنگیـــ ــــات...











میشـ ــه یـ ـه جمـلـ ــه!











کـ ـه میــکوبــ ـن تــ ـوی صورتــ ــت ؛











\\\"بهـــ ـــم گیـــــ ــر نــــــ ـده، حوصلـــ ـــه نـــ ــــدارم \\\".......!











اونــ ـوقــت ـه كـ ـه مــی‌فهمـ ـی دیگـ ـه جـ ـایـی بــرای ِ مـ ـوندن نـ ـداری.../.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ] [ 20:23 ] [ نیلـوفــــــر ] [ ]

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند در سختیها باید زیباترینها را بیافرینند.. روزگارتان نیلوفری
نويسندگان
لینک دوستان

امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 35115
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 425
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->