تنـهـــایـی
قالب وبلاگ

تنـهـــایـی
 

عشق واقعی یعنی اینکه حاضری واسهء عشقت هر کاری بکنی

 

               

 

عشق اونقدر قدرت داره که میتونه هر کاری کنه ، البته عشق واقعی

 

               

 

حرف من اینه : یعنی ما آدما از حیوونا کمتریم ؟



نظرات شما عزیزان:

مهناز
ساعت5:54---12 آبان 1391
وبت عالیه
اپممممممممممممممممم بدو بیا


مرجان بانو
ساعت9:02---2 آبان 1391
خیلی قشنگ بود ...منو واقعا تحت تاثیر قرار داد...هه هه هه
دستت مرسی


احســـــان
ساعت20:45---30 مهر 1391

لحظه رفتنی ست و خاطره ماندنی،
تمام ادبیات عشق را به یک نگاه می فروختم
اگر لحظه ماندنی بود و خاطره رفتنی ...


nima
ساعت10:53---25 مهر 1391
خيلي جالب بود سربزن
http://pesiyan.loxblog.com


ღ♥♀♀♥ღاقاییღ ღ ღخانومیღ♥♀♀♥ღ
ساعت21:24---21 مهر 1391
salam fadat sham mersi khubam to khubi
golam hala bezar beresim baad nini begu juje fadat besham man nazam


پرنسس آبی
ساعت22:41---19 مهر 1391
سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری
حتما لینکت میکنم
راسی یه سوال من پستایی که گذاشتم تعدادش که میره بالا نمیره واسه صفحه دو و سه همون یه صفحه مونده و پستای اولا رو پاک میکنه
باید چکارش کنم؟


nafaskoochoolu
ساعت11:44---19 مهر 1391
سلام و بهتر بگم صد افرین هم به خاطر قالب وبلاگت هم مطلبایی که انتخاب میکنی خسته نباشی بازم به من سر بزن راستی شما چیکار میکنید که ایقد بهت سر میزنن و نظر میدن موفق باشی بای تا های

ساعت16:06---11 مهر 1391

مساحت ِ خلوتــم را پُـر کن ..



فرقی نمی کند



عمودی یا افقی !



همــین که ضلـعی از چهار دیواری ام باشی



کافیــست ...

آپم سربزننین ونظربذارین خوشحال می شم


مرتضی
ساعت18:33---10 مهر 1391
سلام عالیه!!!!!
موفق باشی


داداش سعید
ساعت22:51---8 مهر 1391
سلام آبجی
چراآپ نمی کنی؟
بدو بیا..
چند تا مطلب گذاشتم ولی از نظرات خبری نیست


چیا
ساعت21:44---7 مهر 1391
چه فرقی میکنه؟؟؟

که روی کاغذبنویسم یادیوار

یاحتی روی شیشه ی بخارگرفته ی دلم...........

یاروی غبار دلگیرلحظه ها...........

چه فرقی میکنه؟؟؟

که باخون بنویسم یاجوهر

یاحتی بااشکهای سردشبونم................

چه فرقی میکنه وقتی هیچوقت این دلنوشته های خیس قلبم

به دست معشوق رویاهام نخواهدرسید................




پاسخ: خیلی قشنگ بود عزیـــــــزم.. ممنونــم


پوری
ساعت19:30---7 مهر 1391
خیلی زیاد ازت ممنونم.به عنوان آخرین سوال اگه خودت جای اون بودی 14 سالت بود من میگفتم عاشقتم به کسی می گفتی یا دلخورمیشدی؟و به نظرت بهش بگم عاشقشم یا بهش پیشنهاد قراری چیزی بدم؟
خیلی ممنون میشم گلم اگه به این هم پاسخ بدی


داداش سعید
ساعت13:21---7 مهر 1391
سلام
عکسهای دیشب حرم حاضره
زود بیاین ببین


ERMIA
ساعت11:07---7 مهر 1391
TOHAM VEBLAGEH KHOBI DARI HAZERI BAHAM TABADOL LINK KONIM??? KHABARAM KON

پوری
ساعت10:58---7 مهر 1391
مرسی نیلی جون از کمکت.فقط یه چیز .قراره تا تقریبا 1 هفته ی دیگه ببیننمون.بهش بگم؟

marjan
ساعت10:30---7 مهر 1391
سلام نیلوفرجونم!مرسی وبت زیباست گلم!


بمنم سربزن ن منتظرتم!جدیدا یه مسابقه کوشولو گذاشتم!بیا حتماجیگرپاسخ: عزیزم تو آدرس وبلاگتو نزدی من چه جوری بیام آخه....


نیلوفرآبی
ساعت19:00---6 مهر 1391
آپم عزیزم. سربزنی.نظر یادت نره

امیرღعطیه
ساعت18:17---6 مهر 1391
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری من لینکت کردم خواستی لینکم کن

نیلوفرآبی
ساعت16:40---6 مهر 1391
سلام عزیزم ببخش دیر جواب میدم... تو آخرش منو دق میدی. به هر حال اگه دوست داشتی دردل کنی در خدمتم

پوري
ساعت13:57---6 مهر 1391
مرسي نيلي جون ولي اين كاري كه شما ميگي دو تا خطر داره 1-ميگه چه دليلي داشته به يادم بودي اصلا چه معني داره به يادم باشي اصلا شمارمو چرا داري2-شايد ازم بدش بياد لطفا حتما پاسخ بده.مرسي

داداش سعید
ساعت12:54---6 مهر 1391
امشب میرم حرم امام رضا(ع).اگه دعایی نظری چیزی داری بگو تا من حرم میرم یادت کنم

پوری
ساعت18:01---5 مهر 1391
نیلی جون بهت اعتماد کردم ها! آخه می دونی چند سالمه ؟14سالمه و اگه اون به خانواده اطلاع بده بدبخت میشم.مرسی اگه کمکم کنی.

داداش سعید
ساعت12:30---5 مهر 1391
ناراحت نباش عزیزم
درسته مطلب نمیزارم
اما به وبت سر میزنم ومطالبت رو میخونم
یه بغضی تو گلومه که خدا کنه نترکه


داداش سعید
ساعت10:23---5 مهر 1391
سلام
مطلب آخرم رو نوشتم
اگه تونستی بخونش
ممنون


mahsa
ساعت8:47---4 مهر 1391
سلام نیلوفرجان مرسی ازنظرت وبت واقعاعالیه آهنگ وبم ازمهدی احمدونده اما اسم شعرش یادم نیست بازم پیش مابیا

پوری
ساعت18:09---3 مهر 1391
الان یادم اومد.نیلی جون شما که تو این کارایی .من چون شوخی نداشتم اسم واقعی مو نوشتم.احتمال زیاد هم سنت ازم بیشتره من به کسی که دوسش داشتم اس ام اس فرستادم و فهمید منم.چی کار کنم؟

زشت
ساعت17:57---3 مهر 1391
مرسی نیلوفر جان.میگم مطالب خیلی قشنگی میذاری .وراستی نظرت چیه با هم یک وبلاگ مشترک بزنیم قول میدم خیلی پر بازدید میشه.اگه نظرت مثبت بود فقط بیا وبلاگم بگو چند سالته؟

نیلوفرآبی
ساعت16:50---3 مهر 1391
آجی نمیشه به من بگی غمت چیه؟ شاید بتونم کمکت کنم؟!!!

ساعت13:59---3 مهر 1391
نفسم ممنونم که بهم دل داری میدی
به افتخار بهترین دوستم نیلــــــــــــــــــوفر


parya
ساعت13:13---3 مهر 1391
سلام نازم وبت عالیه مرسی عزیزم منم با افتخار لینکت کردم واسه عشقتون دعا میکنم ولی واقعا اینجا تنها جایی که میتونم حرفای دلمو بزنم ولی خیلی دوست دارم مخاطب نوشته 2نفر باشه نه 1 نفر درسته خدا بزرگه ولی نمیدونم میترسم پایان خوبی نداشته باشه: *

sepid
ساعت20:22---2 مهر 1391
نفسم!
کاش می شد تو را یک روز حبس کنم در خود
بمانی همانجا در اعماق من تا ابد
مهم نیست اگر جانم بسر آید
مهم این است که تو میمانی برای من....



ساعت20:21---2 مهر 1391
salam niloofar jan,mamnoon sarzadiii,harfe ghashangii bud

نیلوفرآبی
ساعت16:45---2 مهر 1391
به نظرم عاشقی تلخ ترین دلیل واسه این حال توئه. یه عشق ناکام درسته عزیزم؟پاسخ: نه عزیزم دردو غمم یه چیز دیگه اس..

داداش سعید
ساعت13:09---2 مهر 1391
خیلی قشنگه
از حیوونا کمتر نیستیم
اما از نقاش اینا چرا!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ] [ 12:26 ] [ نیلـوفــــــر ] [ ]

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند در سختیها باید زیباترینها را بیافرینند.. روزگارتان نیلوفری
نويسندگان
لینک دوستان

امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 425
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->