تنـهـــایـی
قالب وبلاگ

تنـهـــایـی
 

سلام دوستای گلم خوبید ؟؟

بچه ها اومدم یه چیزی بگم بعدش برم به کارام برسم

اول اینکه بگم خیلی دوستون دارم مخصوصا دوستای خوبم یکتا و نیلوفر

ای وااای مرجان یادم رفت مرجانم تورو هم دوست دارم

بعد اینکه بگم اصلا کار درستی نیست که یکی بیاد مطالب وبلاگو کپی بزنه و

بره بدون هیچ زحمتی بزاره تو وبلاگ خودش. خیلی کار زشتیه . نظر شما چیه ؟

امروز رفته بودم به وبلاگ یکی از بچه ها سر بزنم میبینم خانوم مطالب کپی زده

نفس خانوم اگه می بینی من وبلاگم آمار داره بدون که من واسش زحمت

کشیدم روش فکر کردم زمان گذاشتم که تونستم یه وبلاگ خوب بسازم

شما اگه استعداد یا هنر نداری مجبور نیستی وبلاگ نویسی کنی.

مطلب وبلاگ منو با همون فونت همون رنگ و همون عکسا گذاشتی

تو وبلاگــــــــــــــت . همهء بچه ها این مطلب رو تو وبلاگ من دیدن و خودشون

شاهدن . فقط اینو بدون خجالت هم خوب چیزیه حداقل یه اجازه می گرفتی

بچه ها اینم عکس خودتون ببینید



نظرات شما عزیزان:

مستانه
ساعت14:33---20 آبان 1391
نیلو جون اول اینکه:داغ نکن حالا..یادمیگیره بعدهااا
خوب نیلو جون: _دوم خیلی خوش اومدی ب وبم_سوم مرسی ک ی نگاه کلی ودقیق کردی ب وب زری جون_چهارم اسم مستعارم حناست اسم واقعیم مستانه_پنجم دوستم اسمش زهراس بش میگم زری_ششم مرسی


ershad
ساعت0:54---19 آبان 1391
کی بوده که دنباله لقمه آماده بوده؟؟؟؟واقعا که؟؟

ershad
ساعت0:51---19 آبان 1391
وقتی می خواهم شروع کنم تا از تو بگویم
طلوع نمی کند خورشید قلبم
در سیاهی چشمانت گم می شود
تو از کدامین قبیله ای که قبله ی عشق من شده ای
محبوب من از من مگیر نگاهت را
که می خواهم در آرامش سیاهش گم شوم


ali
ساعت23:51---18 آبان 1391
مرورگر فایر فاکس(ورژن جدید)
یاهو مسنجر
گوگل کروم
ویندوز سون
و..
ایول ......


رضاخان
ساعت11:06---12 آبان 1391
قدیما یه وبلاگ داشتم که خیلی ازش کپی می کردن
یادش بخیر
چه دزدهای با معرفتی بودن


khalil
ساعت10:38---11 آبان 1391
سلام.ولایت امیرالمؤمنین وعیدسعیدغدیرخم مبارک باد.وبلاگ جالبی دارید.سربزنید.یاعلی

(فیسبوک آبی)BAT
ساعت19:24---6 آبان 1391
لایک به منم سر بزنید

nadaskoochoolu
ساعت23:45---4 آبان 1391
در ضمن خودتو دوستات همتون حرف دهنتونو بفهمین بفهمین چی تو دهنتون در میا بی عرضه هم خودتو اونایین که بهم گفتن بی عرضه بی ادب لوس

nadaskoochoolu
ساعت23:43---4 آبان 1391
سلام مثلا با ای کارت میخوای چیو ثابت کنی خیلی از دوستای دیگه هم تو وب من که میانئ کپی میکنن منم متوجه میشم ولیناراحت نمیشم اصلا ناراحتی نداره بی جنبه مثلا میخوای چیو ثابت کنی میخوای بگی خیلی خلاقی؟بی جنبه

مرتضی
ساعت9:03---2 آبان 1391
چرا اپ نکردی!!!!

راستی سلام....
پاسخ: سلام من فقط در ماه دو بار آپ میکنم. یکی اول ماه و یکی نیمهء دوم ماه


مرتضی
ساعت9:03---2 آبان 1391
چرا اپ نکردی!!!!
راستی سلام....


صاحبدلان
ساعت19:44---1 آبان 1391
سلام از اینکه به وبلاگ من سر زدی ممنونم. از نظری هم که دادی سپاسگزارم.

ترول
ساعت11:53---1 آبان 1391
شلام عجیجم جواب چی رو ندادم ؟

احســـــان
ساعت20:36---30 مهر 1391
سلام نیلوفر جان وب زیبایی داری مرسی که بهم سر میزنی

امید
ساعت22:04---29 مهر 1391
خیلی خیلی ممنون که اومدی

نیلوفرآبی
ساعت16:17---29 مهر 1391
سلام عزیزم اومدم ولی اگه کم میام به خاطر این نیست که فراموشت کردم بخدا منم خیلی کار روی سرم ریخته ولی تو دوست خوبمو از ته دل دوست دارم. درضمن واسه بعضی چیزای از دست رفته خودتو اذیت نکن . میگذره گلم

سعید
ساعت10:01---29 مهر 1391
یه وقت به من سر نزنی ها!!!!
کفره....
منم که اصلا دل ندارم....دارم؟
ناراحت نمیشم


امیر ღعطیه
ساعت23:33---28 مهر 1391
سلام کی ابجیه منوناراجتش کرده هووووماین چه کاریه می کنین اخــــــــه براچی اجیه ماروناراحت می کنین خب بابااگه وقت ندارین فکرکنین وبراوبلاگتون خودتون مطلب بنویسین مجبورنیستین که وبلاگ بزنین اه اه اجی جونی توناراحت نشوبی خیال عسیس دلم

مرتضی
ساعت15:36---28 مهر 1391
سلام اومدم
عالیه
بعدش خیلی خوشم اومد از حق خودت دفاع کردی ایووولا
ماشاالله....
تا دیدار بعد بدرود


مریم
ساعت14:32---28 مهر 1391
نیلوفر جون عیب نداره حالا اونم از مطلبت خوشش اومده ...به دل نگیر گلم...ولی در کل حق با شماستدیگه کپی برداری اینقدر تابلومرسی دوستم که بهم خبرداری آپ کردی...بازم بیا پیشم...نظر یادت نرررررررره

ساعت12:17---28 مهر 1391
گناه داره آبجی

نزنش....حتما وقت نداره که رو مطلباش فکر کنه

ببخشش دیگه پاسخ: داداشی از قدیم گفتن وقتی یه بچه میخواد دست به آتیش بزنه باید دعواش کرد که بفهمه کار درستی نیست. منم اینو دعوا کردم که یاد بگیره از خودش عرضه نشون بده تنبل نباشه .


nima
ساعت11:47---28 مهر 1391
ديدم نيلوفر

مرجان بانو
ساعت11:44---28 مهر 1391
واقعا در مقابل این کارشون نمی تونم هیچ حرفی بزنم ....فقط براشون متاسفم ..همین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 11:16 ] [ نیلـوفــــــر ] [ ]

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند در سختیها باید زیباترینها را بیافرینند.. روزگارتان نیلوفری
نويسندگان
لینک دوستان

امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 34852
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 425
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->