تنـهـــایـی
قالب وبلاگ

تنـهـــایـی
 

وقتی خسته ام وقتی اعصابم خورده وقتی دلم از زمین و زمان شکسته

حتی از خدا...

نمیتونم حرصمو سر کسی خالی کنم نمیتونم بزنم هر چی که

دم دستمه رو بشکنم..

اما میتونم بغضی که تو گلومه بشکنم .. آره این یکیو میتونم

از خیلی چیزا خسته ام خــــدا قصد کمک نداری ؟

هنوز دلت واسم نسوخته خدایا داره دیر میشه تا جوونم کمکم کن



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت20:23---9 آذر 1391
ممنون که به وبم سر زدی
بازم بیا عزیز
چرا این قدر خسته ای ؟
از چی خسته ای؟
بگو شاید بتونم کمکت کنم


تنهای شیطون
ساعت22:17---5 آذر 1391
عسیسم مطلب باحالی بید ااااااااافرین گلم وبت خیلی جالبه ها دمت اب جوش
پیش منم ویا گلم
امیدوارم همیشه خنده رو دل و لبات باشه


محمد عباس زاده
ساعت22:09---29 آبان 1391
زندگي رسم عجيبي دارد

بزرگترين آرزوها گاه به آني پيدا مي شود

وناچيزترين آرزوها

در ناممكن ترين فاصله ها براي هميشه باقي خواهد ماند



مریم(حس من وتو)
ساعت12:59---29 آبان 1391
آره راست میگی ..پس چرا دیشب من ندیدم ...ببخشعزیزم

مریم(حس من وتو)
ساعت22:25---28 آبان 1391
سلام عزیز..چقدر خوشحال شد که اومدی پیشمو نظر گذاشتی...چرا لینکم نکردی پاسخ: عزیزم قسمت لینکارو نگاه کن قبلا لینکت کردم

نیلوفرآبی
ساعت15:54---28 آبان 1391
نیلوفرجان یه سر به آجی بزن عزیزم. اینقد کم پیدایی نگرانت میشم گلم

مریم(حس من وتو)
ساعت14:47---28 آبان 1391
سلام نیلوفرم ...همه غصه دارن همه درد دارن ... مشکل دارن ... ولی چه کنیم نمیتونیم که به جنگ خدا بریم...میگن همش حکمته...مصلحته ...چاره ای نیست جز اینکه صبور باشیم و امیدوار که یه روز خدا هم دست مارو بگیره پاسخ: الان میام آبجی.

محمد
ساعت12:07---27 آبان 1391
سلام سایت قشنگی داری

اشک ها و لبخندها
ساعت1:20---25 آبان 1391
تاحالا ازین زاویه به وبم نگا نکرده بودم
شما اولین کسی هستین که به این موضوع پی بردین
سعی میکنم در اینده خودمو اصلاح کنم


هستی
ساعت12:05---24 آبان 1391
سلام ممنون بهم سر زدی وب نازی داری تو هم من ترو لینک کردم تو هم منو لینک کن

نیلوفرآبی
ساعت16:10---22 آبان 1391
عزیزم وب من قابل تو رو نداره همش مال خودت مواظب خودت باش عسیسم

گلنوش
ساعت14:47---22 آبان 1391
salam
چی شده چرا این حرفومیزنی؟


ارشاد
ساعت2:50---22 آبان 1391
مگر آفتابی برآید امشب که دل ما ببرد ! ور نه این ظلمت شب ، دل ما را به سیاهی سپرد
************سلام.خوشحال میشم سری به وبلاگ من بزنی.******************


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ] [ 23:59 ] [ نیلـوفــــــر ] [ ]

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند در سختیها باید زیباترینها را بیافرینند.. روزگارتان نیلوفری
نويسندگان
لینک دوستان

امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 34861
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 425
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->