تنـهـــایـی
قالب وبلاگ

تنـهـــایـی
 

          

 

امشب ، شب ناله در فراق پدری مهربان است که غیر از چاه و نخل و ماه ،

کسی گریه هایش را ندیده بود. پدری دلسوز که با آه همه کودکان یتیم ،

شریک بود و غصه های همه را بر جان هموار میکرد ، ولی کسی از غربت او

و دردهای دلش با خاری در چشم و استخوانی در گلو خبر نداشت.

            

            

دوستای گلم تو این شبای عزیز برای منم دعا کنید منم به یاد همتون هستم

شهادت حضرت علی (ع) رو به همهتون تسلیت عرض می کنم.



نظرات شما عزیزان:

fahimeh
ساعت23:54---21 شهريور 1391
سلام عزیز مرسی ک بهم سر زده بودی بازم بیا من تو رو لینک میکنم تو هم منو لینک کن

من بودم





تو و یک عالمه حرف





و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد !





کاش بودی





و





می فهمیدی وقت دلتنگی





یک آه چقدر وزن دارد...


زشت
ساعت11:01---20 شهريور 1391
آپ کردی خبر بده حتما

زشت
ساعت13:56---18 شهريور 1391
نیلوفر جان !من منظوری نداشتم ببخشید اگه بهت برخورد فقط یه مطلب طنزه.راستی وبلاگ خوبی داری اگه مایل بودی خبر بده تبادل لینک کنیم.

ارزو
ساعت17:28---21 مرداد 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری. من لینکت کردم به من هم سر بزن نظر یادت نره ممنون.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 مرداد 1391برچسب:, ] [ 21:7 ] [ نیلـوفــــــر ] [ ]

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

گل نیلوفر در مرداب می روید تا همه بدانند در سختیها باید زیباترینها را بیافرینند.. روزگارتان نیلوفری
نويسندگان
لینک دوستان

امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 270
بازدید کل : 34931
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 425
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->